Forum www.ll6.fora.pl Strona Główna www.ll6.fora.pl
Forum dyskusyjne LL6
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Regulamin

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.ll6.fora.pl Strona Główna » LL6 | REGULAMIN Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość
admin
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBASZ

Post Regulamin
REGULAMIN
LUBASKIEJ LIGI SZÓSTEK
SEZON 2011/2012


§ 1
CEL I UCZESTNICY ROZGRYWEK
1. Celem jest wyłonienie najlepszej drużyny, czyli Mistrza Lubaskiej Ligi Szóstek.
2. Organizatorem rozgrywek jest PRK_team oraz GKS Radwan Lubasz, patronat honorowy nad ligą piastuje Wójt Gminy Lubasz.
3. Rozgrywki prowadzone są pod nazwą Lubaska Liga Szóstek, skrótowo LL6, a oficjalną stroną internetową jest portal [link widoczny dla zalogowanych] Osobą odpowiedzialną za rozgrywki jest Michał Stawujak (608 144 544, [link widoczny dla zalogowanych])
4. Nie wprowadza się ograniczeń wiekowych czy regionalnych dla zawodników niezrzeszonych.
5. Zawodnik może być zgłoszony i grać tylko w jednym zespole w danej rundzie.
6. Warunkiem jest, aby w jednej drużynie było zgłoszonych maksymalnie 2 zawodników zrzeszonych, zamieszkałych w gminie Lubasz lub grający w klubie GKS Radwan Lubasz.
7. Zawodnik niezrzeszony tzn. taki, który, w chwili zgłoszenia do ligi nie jest zawodnikiem zgłoszonym do rozgrywek organizowanych przez PZPN lub OZPN. Zawodnik zrzeszony tzn. taki, który, w chwili zgłoszenia do ligi jest zawodnikiem zgłoszonym do rozgrywek organizowanych przez PZPN lub OZPN.
Zawodnicy w wieku powyżej 40 lat, uznawani są jako zawodnicy niezrzeszeni, pomimo ich zgłoszenia do rozgrywek organizowanych przez PZPN lub OZPN. Decydujący jest rok urodzenia.
8. W przypadku zgłoszenia zawodnika do rozgrywek organizowanych przez PZPN lub OZPN w trakcie trwania ligi, zawodnik ten zostaje automatycznie wykluczony z udziału w rozgrywkach, jeśli w drużynie jest już 2 zawodników zrzeszonych. Dalszy udział w lidze zawodnika zrzeszonego wiąże się z karą dla drużyny, tj. walkowerami za mecze od momentu zrzeszenia tego zawodnika do rozgrywek PZPN lub OZPN. Jeśli w drużynie jest 1 zawodnik zrzeszony, wówczas zawodnik zrzeszany do rozgrywek PZNP lub OZPN może dalej brać udział w rozgrywkach Lubaskiej Ligi Szóstek.
9. W przypadku gdy w zgłoszonej do ligi drużynie znajduje się 3 lub więcej zawodników zrzeszonych, zgłoszonych świadomie do rozgrywek LL6, bez względu na to czy zawodnik/zawodnicy rozegrali mecz, drużyna automatycznie zostaje ukarana walkowerami (0:3) w spotkaniach rozgrywanych od momentu zgłoszenia aktualnej listy (formularz zgłoszeniowy lub transferowy), a dalszy udział zawodnika/ów, którzy nie zostali oznaczeni jako zrzeszeni jest wykluczony.
§ 2
ZGŁOSZENIA ZAWODNIKÓW I OKNO TRANSFEROWE
1. Zgłoszenia, w postaci Formularza Zgłoszeniowego, należy dostarczyć do organizatora w terminie do 01.08.2011 w formie elektronicznej z oficjalnej strony internetowej bądź Formularza Zgłoszeniowego, który można pobrać ze strony lub odebrać w Restauracji Dworek, ul. Kościelna 1, Lubasz.
2. Formularz Zgłoszeniowy należy dostarczyć do Restauracji Dworek, ul. Kościelna 1, Lubasz. Po dacie 01.08.2010 nie będzie już możliwości składania Formularzy Zgłoszeniowych oraz zmian w liście zgłoszonych zawodników. Drużyny które nie dostarczą Formularzy Zgłoszeniowych i nie wpłacą kwoty wpisowej do 10.08.2010 nie będą uczestniczyły w LL6, a w ich miejsce wpisana zostanie drużyna następna w kolejności zgłoszeń.
3. Po zgłoszeniu wszystkich drużyn Organizator zweryfikuje listy zawodników w oparciu o posiadaną wiedzę oraz dostępne materiały. Jeśli zgłoszony zawodnik okaże się nieuprawnionym do gry wg. niniejszego regulaminu, zostanie on automatycznie usunięty z listy, a w jego miejsce nie będzie mógł być dodany inny zawodnik do czasu otwarcia okna transferowego. O całym fakcie zostanie poinformowany kapitan drużyny w formie pisemnej (mailowo) bądź telefonicznie.
4. Każda drużyna zobowiązana jest do wytypowania jednego przedstawiciela zespołu który będzie w stałym kontakcie z organizatorem.
5. Każda drużyna może składać się z minimum 10, maksymalnie 14 zawodników.
6. W okresie 01.12.2011 – 29.02.2012 zostaje otwarte zimowe okno transferowe.
7. W zimowym oknie transferowym można dokonać zmian w składzie osobowym drużyn, poprzez odejście lub dołączenie do drużyny zawodników. Do drużyny w oknie transferowym dołączyć może trzech zawodników niezrzeszonych oraz jeden zawodnik zrzeszony, pod warunkiem jednak, że w drużynie zostanie zachowana ilość 2 zawodników zrzeszonych oraz maksymalna liczba zawodników zgłoszonych nie przekroczy 14 oraz nie będzie mniejsza niż 10 osób.
8. Zgłoszenie zawodników w zimowym oknie transferowym, musi być dokonane najpóźniej do ostatniego dnia lutego przez kapitana zespołu na Formularzu Transferowym, który należy dostarczyć do Organizatora w formie elektronicznej ze strony internetowej bądź Formularza Transferowego. Formularz Transferowy należy dostarczyć do Restauracji Dworek, ul. Kościelna 1, Lubasz. Formularze dostępne są na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych] lub w Restauracji Dworek.
9. W okresie między sezonami, tj. od czasu oficjalnego zakończenia rozgrywek podczas gali do terminu ogłoszonego przez Organizatora, jako ostateczny składania Formularzy transferowych - zostaje otwarte letnie okno transferowe.
10. W letnim oknie transferowym można dokonać zmian w składzie osobowym drużyn, poprzez odejście lub dołączenie do drużyny zawodników. Do drużyny w oknie transferowym dołączyć może pięciu zawodników niezrzeszonych oraz dwóch zawodników zrzeszonych, pod warunkiem jednak, że w drużynie zostanie zachowana ilość 2 zawodników zrzeszonych oraz maksymalna liczba zawodników zgłoszonych nie przekroczy 14 oraz nie będzie mniejsza niż 10 osób.
11. Zgłoszenie zawodników w letnim oknie transferowym, musi być dokonane przez kapitana zespołu na Formularzu transferowym, który należy dostarczyć do Organizatora w formie elektronicznej przez wypełnienie formularza na stronie internetowej bądź Formularza transferowego. Formularz transferowy należy dostarczyć do Restauracji Dworek, ul. Kościelna 1, Lubasz. Formularze dostępne są na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych] lub w Restauracji Dworek w terminie wyznaczonym przez Organizatora.
§ 3
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Rozgrywki prowadzone są w systemie jesień/wiosna.
2. Rozgrywki odbywają się na Kompleksie Sportowym Orlik w Lubaszu w zależności od ilości zgłoszonych drużyn jeden lub dwa dni w tygodniu (środa lub środa i czwartek) w godzinach ustalonych przez Organizatora i podanych na oficjalnej stronie internetowej ligi nie później niż pięć dni przed datą rozegrania meczu.
3. Nie przystąpienie do meczu w wyznaczonym terminie oznacza walkower. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w godzinach rozgrywania meczy w trakcie sezonu oraz zmiany terminu rozgrywania meczy w sytuacjach wyjątkowych.
4. Rozgrywki prowadzone będą na podstawie niniejszego regulaminu i terminarza rozgrywek oraz w oparciu o Przepisy gry w piłkę nożną FIFA – dostępne na [link widoczny dla zalogowanych]
5. Jeśli warunki atmosferyczne panujące na Orliku nie pozwolą na rozgrywanie meczu w rundzie jesiennej, kolejki które nie zostaną rozegrane, zostaną przeniesione na wiosnę, a kolejki wiosenne, adekwatnie do przeniesionych jesiennych, zostaną przesunięte. Nagłe sytuacje związane z warunkami atmosferycznymi zagrażającymi uczestnikom również mogą powodować przerwanie oraz zmianę terminu rozgrywania meczy.
Jeżeli mecz zostanie przerwany w I połowie, zostanie on w całości powtórzony w terminie wyznaczonym przez Organizatora, jeżeli mecz zostanie przerwany w II połowie, zostanie zachowany wynik tego spotkania.
6. Maksymalna ilość drużyn w lidze to 12.
7. Warunkiem zgłoszenia zespołu do ligi jest wpłacenie jednorazowej opłaty wpisowej równej 250 PLN do 10.08.2011. Wpłatę należy uiścić na Konto bankowe Organizatora - 50 1020 5558 1111 1375 2050 0118 z dopiskiem „LL6_nazwa drużyny” lub w Restauracji Dworek, ul. Kościelna 1, Lubasz.
8. Po zakończeniu sezonu, drużyny występujące w LL6 mają prawo pierwszeństwa udziału w kolejnym sezonie.
9. O formie rozgrywek w kolejnym sezonie zdecyduje Organizator.
10. Rozgrywki rozpoczynają się w 33 – 35 tygodniu roku. O dokładnej dacie zadecyduje Organizator, podając informację nie później niż tydzień przed pierwszą kolejką.
Podsumowanie i wręczenie nagród za Lubaską Ligę Szóstek odbędzie się po rozegraniu ostatniego meczu lub w terminie wyznaczonym przez Organizatora.
11. Uczestnictwo w rozgrywkach Lubaskiej Ligi Szóstek zobowiązuje do przestrzegania Regulaminu Boisk Orlik oraz Regulaminu Lubaskiej Ligi Szóstek, a zapoznanie się i przestrzeganie w/w regulaminów poświadcza kapitan na formularzu zgłoszeniowym.
12. Zawodnicy biorący udział w LL6 nie są ubezpieczeni, powinni też posiadać aktualne badania lekarskie pozwalające na grę.
13. Głos decydujący w kwestiach spornych ma Organizator.
§ 4
ZASADY ROZGRYWEK
1. Liczba zawodników na boisku 5 w polu + 1 bramkarz i tylko w takiej liczbie można rozpocząć mecz w innym wypadku drużyna przegrywa mecz walkowerem.
2. W trakcie meczu obsadę sędziowską stanowi sędzia wyznaczony przez Organizatora.
3. Każda drużyna rozgrywa dwa spotkania z pozostałymi drużynami – jako gospodarz i jako gość.
4. Czas trwania jednego meczu 2 x 25 min czasu ciągłego z 2 minutową przerwą. Sędzia uprawniony jest do doliczenia czasu do regulaminowego zarówno w pierwszej jak i drugiej połowie, samodzielnie decydując o ilości doliczonego czasu.
5. Gry w lidze punktuje się następująco:
- za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty,
- za mecz nierozstrzygnięty (remis) 1 punkt,
- za przegrany mecz 0 punktów.
6. Obowiązują zmiany hokejowe w wyznaczonym do tego celu miejscu przy linii środkowej boiska, zmiana w innym miejscu niż do tego wyznaczone, może skutkować karą indywidualną dla zawodnika schodzącego z boiska, a w związku z tym nie będzie możliwe dokonanie zmiany przed odbyciem kary.
7. Nie obowiązują przepisy dotyczące pozycji spalonej.
8. Bramkarz nie może chwytać piłki w ręce, podanej od zawodnika ze swojego zespołu.
9. Odległość muru od piłki przy stałych fragmentach gry wynosi 5m.
10. Rzut karny wykonuje się z odległości 7m od środka linii bramkowej (punkt, wyznaczony na boisku, w polu karnym).
11. Wszystkie rzuty wolne są pośrednie.
12. Rzuty autowe wykonywane są z ziemi, nogą z piłki stojącej za linią, bez możliwości zdobycia bezpośrednio bramki. Wykonanie inne, aniżeli określone w niniejszym regulaminie skutkuje utratą piłki i wznowieniem gry przez przeciwnika. Zawodnicy drużyny przeciwnej muszą się znajdować min. 3 m od piłki.
13. Kary dyscyplinarne: w zależności od stopnia przewinienia żółta kartka – 2 min poza boiskiem w wyznaczonym miejscu, bądź wykluczenie z gry do końca zawodów - czerwona kartka.
Otrzymanie przez zawodnika w trakcie meczu 2 lub więcej żółtych kartek nie jest jednoznaczne z otrzymaniem przez niego kartki czerwonej.
W przypadku otrzymania kartki żółtej przez bramkarza jednej z drużyn, boisko może opuścić inny zawodnik z pola. Gdy bramkarz otrzyma kartkę czerwoną musi opuścić boisko.
14. W przypadku, gdy zawodnik zostanie ukarany czerwoną kartką, zostaje automatycznie zdyskwalifikowany z udziału w meczu który rozgrywa oraz jednym, kolejnym wg. terminarza meczu bądź na wniosek sędziego zawodów może zostać zdyskwalifikowany na dłuższy okres – w zależności od przewinienia.
15. Można kontynuować grę w składzie mniejszym niż 6-osobowy w przypadku nałożenia kar dyscyplinarnych lub kontuzji, ale nie mniejszym niż 4 osoby. W przypadku 3 kar dyscyplinarnych lub kontuzji w jednym meczu, zespół przegrywa mecz walkowerem.
16. Zawodnicy mają obowiązek występować w obuwiu z kołkami niewymiennymi, które tworzą z podeszwą nierozłączną całość, a mogą być wykonane z gumy, plastiku lub innego miękkiego materiału.
17. Każda drużyna zobowiązana jest do występowania w jednolitych strojach.
18. Sędzia odgwizduje walkower po upływie 10 minut od terminu rozpoczęcia meczu, gdy nie ma jednej, bądź obu drużyn.
19. Wystawienie do gry nieuprawnionego zawodnika równoznaczne jest z przegraniem spotkania walkowerem, który oznacza zero punktów i wynik 0:3. Sprawdzenie tożsamości zawodnika z listą zgłoszoną może odbyć się jedynie w przerwie meczu na wniosek kapitana drużyny.
20. Dwie przegrane walkowerem zespołu przez nie przystąpienie zespołu do rozgrywek
jest równorzędne z wycofaniem zespołu z rozgrywek oraz brakiem możliwości przystąpienia do kolejnych edycji ligi.
21. Wyniki drużyny wycofanej karnie z ligi, do momentu wycofania rozgrywek zostają zachowane, a każdy następny mecz traktowany jest jako przegrana walkowerem 0:3.
22. Zespół karnie wycofany z ligi zostanie automatycznie przesunięty po zakończeniu rozgrywek na ostatnie miejsce w tabeli, w przypadku większej ilości zespołów karnie przesuniętych, zespoły te zajmą miejsce ex equo.
23. O kolejności w tabeli decydują:
a) ilość punktów,
b) w przypadku równej ilości punktów decyduje wynik meczu bezpośredniego między zainteresowanymi drużynami,
c) następnie decyduje stosunek bramek zdobytych do straconych,
d) oraz bramki zdobyte.
24. Organizator prowadzi klasyfikacje króla strzelców, która na bieżąco jest uaktualniania i publikowana na portalu [link widoczny dla zalogowanych]
W przypadku weryfikacji spotkań na walkowery 0:3, indywidualne bramki w klasyfikacji króla strzelców zostają zachowane, a stosunek bramkowy 0:3 wstawiany jest tylko do tabeli.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:18, 14 Lut 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.ll6.fora.pl Strona Główna » LL6 | REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin